Koń Morderca i pieniądze (Mateusz, Igor, Kajetan)

czwartek, 1 grudnia 2016

   Pewnego dnia d'Artagnan szedł drogą i zobaczył karetę, która się zatrzymała. Wyszedł z niej wściekły Rochefort. 
-Gdzie jest Ludwik Bonjour miał oddać mi pieniądze - powiedział Rochefort
 Hrabia przyjechał do niego, ponieważ nie oddał mu pieniędzy, które hrabia miał oddać Hrabiemu Baie.
Nagle Bonjour, też w nie dobrym humorze wyszedł.
-Oddaj mi pieniądze - wrzasnął Hrabia
-Nigdy!- krzyknął Bonjour
-A więc walcz! - odpowiedział Rochefort
 Zaczęli walczyć, ale Ludwik nie mógł oddać mu pieniędzy pana Baie, a nawet nie chciał, bo je gdzieś zgubił. W tym samym czasie szalony koń zaczął gonić przerażonego d'Artagnana, a on schował się do mieszkania sprzedawcy owoców, pana Pomme, który nie zamknął mieszkania, bo klucz zostawił na stole, a on bardzo się śpieszył. Okazało się, że to właściciel domu ukradł pieniądze Ludwikowi i poszedł na targ oddać je panu Myrtille, ponieważ przegrał u niego w karty. Gdy muszkieter tam wszedł zobaczył psa i szybko wyszedł. Na szczęście koń już poszedł, bo Rochefort upuścił szpadę zawołał konia i uciekł. Po tym d'Artagnan poszedł do Ludwika zapytać go, czy potrzebuje pomocy, ale nie zdążył, bo nie wiadomo skąd wyjechał koń z Rochfortem i przejechał Ludwika.
-Haha- zaśmiał się Rochefort 
 Hrabia myślał, że odzyska pieniądze i zaczął się śmiać, ale pieniądze trafiły do Hiszpanii.




Mateusz, Igor, Kajetan


18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się ucieszyłam,że w Waszej historii nagle pojawił się "uśmiechnięty koń", bo nie musiałam dłużej się zastanawiać, kto od kogo pożyczył, czy może ukradł pieniądze i kto komu ich nie oddał - koń uratował sytuację. W Waszej animacji, ciekawie przedstawiony jest koń, którego nazywacie mordercą, zwierzę to ma szeroki, radosny uśmiech.
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Już tytuł Waszego opowiadania jest bardzo intrygujący. Zaskakujące jest to, że koń odgrywa właściwie główną rolę w tej historyjce, goniąc d'Artagnana i uśmiercając Ludwika. Pisząc to opowiadanie, wykazaliście się dużą wyobraźnią i poczuciem humoru. Śmieszny jest morał wynikający z opowiadania, aby się strzec uśmiechniętych koni.

    -Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, podoba mi się motyw zwierzęcy. To wyjątkowo orginalny pomysł, aby koń był głównym bochaterem. Jednak trochę zasmuca mnie tytuł no bo to "zabójca", dlaczego akurat śmierć? ale i tak było bardzo dobre!


    (Zuza)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa Animacja! Bardzo spodobał mi się wasz tytuł, od razu gdy go zobaczyłem chciałem przeczytać wasz dialogi obejrzeć animacje. Podoba mi się również pomysł na animacje, która jest po prostu mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga kolor czerwony i czarny zrobił się zielony, przez co na koniec krew jest zielona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie opowiadanie, pomimo grozy zakończenia ( wypadku, w którym ginie Ludwik), jest zabawne. Humoru dodaje cała seria śmiesznych zdarzeń. Najpierw Ludwik zgubił pieniądze. Potem szalony koń gonił d'Artagnana, który schował się w otwartym mieszkaniu. W końcu okazało się, że pieniądze ukradł właściciel, bo przegrał w karty. Każde z tych zdarzeń zostało starannie przemyślane i razem złożyło się na dowcipną całość. Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Opowiadanie jest dość śmieszne? Tak chyba można nazwać te opowiadanie oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Oraz śmiesznym elementem tego wszystkiego był mem który spowodował uśmiech na mojej twarzy. (Filip)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowości temu tekstowi nadaje to, że zapewne musieliście zadać sobie wiele trudu wymyślając, bądź wyszukując francuskie, bardzo oryginalne nazwiska. Ostatecznie najwięcej moje uwagi przykuł Wasz szalony pomysł, z wykorzystaniem konia mordercy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wasze opowiadanie jest pełne humoru. Nazwiska na pewno musiały sprawić wam trudność, bo wymyślanie francuskich nazwisk jest trudne. Najbardziej podobał mi się koniec z koniem mordercą. (Roksi)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasze opowiadanie rozbawiło mnie oraz sprawiło, że zastanawiałam się po co Ludwik pożyczył pieniądze.
    Zaintrygowała mnie postać konia przez zachowanie i to jak go wytresowano.(Maja)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słownik:
    Pomme - Jabłko
    Baie - Jagoda
    Myrtille - Borówka

    OdpowiedzUsuń
  14. (Tomek) Wasze opowiadanie bardzo mi się podobało, ponieważ zawierało wiele zabawnych scen (gdy oglądałem mem piłem wodę i o mało co się nie zakrztusiłem). Treść wyróżniał fakt, że na pewno spędziliście dużo czasu na znalezienie tak oryginalnych nazwisk. Bardzo zaciekawiło mnie to, że jako głównego bohatera daliście konia. Wasze zdarzenia były jak już mówiłem śmieszne i same nie miały wogóle sensu, ale połączone w całość układały się w sensowną całość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że wasz post jest bardzo oryginalny. Jest również ciekawy.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. (Tomek) Przy komentarzu napisałem w nawiasie "mem", a miało być "animacja.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS