Sprawozdanie z wycieczki do Pałacu Młodzieży

piątek, 8 maja 2015




Cześć! To ja Wojtek. 
     Przedstawiam sprawozdanie z pierwszego dnia, zaplanowanych na trzy dni, klasowych wycieczek.
     We wtorek 21.04.2015 roku, pojechałem z moją klasą i kilkoma innymi, młodszymi i starszymi klasami na lekcję filmową. Około godziny ósmej rano, wyjechałem, razem z grupą uczniów, spod szkoły do Pałacu Młodzieży w Katowicach. Jechałem tam busem pod opieką naszych nauczycieli.
     Po szczęśliwym dojechaniu na miejsce, poszedłem do szatni, gdzie zostawiłem wierzchnie okrycia. Następnie udałem się do sali kinowej. Po niewielkim zamieszaniu przy zajmowaniu miejsc i okrzykach typu: „to moje miejsce”, „chcę usiąść obok niego”, nastąpiło przywitanie przez sympatyczną panią z działu filmowego. Następnie pokazano nam krótką, ciekawą prezentację. Dowiedziałem się z niej wiele na temat charakterystyki baśni, postaci najczęściej w nich występujących oraz adaptacji filmowej.




     Rozpoznawałem z innymi kolegami baśniowych bohaterów filmowych pokazywanych na ekranie. Na koniec pani powiedziała „A teraz zapraszam was do świata baśni. Miłego oglądania filmu!”.
     Obejrzałem film pod tytułem „Czarownica”, w której główną rolę zagrała Angelina Jolie. To dramatyczna baśń przygodowa zainspirowana „Diaboliną” znaną z disneyowskiej „Śpiącej Królewny”. 


          
     Film opowiada o zdradzonej Diabolinie, która z zemsty rzuca klątwę na dziecko króla wrogiego królestwa. Ogromne wrażenie zrobiły na mnie efekty specjalne. „Czarownica” nominowana była do Oscara za kostiumy, które zaprojektowała polska kostiumolog Anna Biedrzycka-Sheppard. Były naprawdę wspaniałe!
    Wyjazd do Pałacu Młodzieży bardzo mi się podobał. Cieszę się, że obejrzałem dobry film w miłym towarzystwie. Nauczyłem się wiele o baśniach i ich adaptacji. Chciałbym częściej z moją klasą oglądać takie filmy.
    Po powrocie z Katowic czekała na wszystkich jeszcze jedna niespodzianka. Nauczyciele zabrali uczniów do Mc Donalda, gdzie przy hamburgerach i frytkach mogłem podzielić się z nimi wrażeniami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS