Barack Obama

sobota, 1 kwietnia 2017

Data urodzenia i informacje z czasów młodości:

Nazywam się Barack Obama. Urodziłem się 4 sierpnia 1961 roku na Hawajach. Pochodzę z zamożnej rodziny i Mam ośmioro rodzeństwa.

Moja praca i obowiązki:

Byłem prezydentem stanów zjednoczonych od 15 grudnia 2008 roku aż do 8 listopada 2016 roku. Na stanowisku prezydenta stanów zjednoczonych byłem przez dwie kadencje do moich obowiązków należało dbanie o mój kraj i o obywateli, którzy mi zaufali.

Potomstwo i żona Baracka Obamy:

Mam żonę i dwie córki które bardzo kocham robię wszystko by moja rodzina była szczęśliwa moja żona ma na imię Michelle Obama a moje córki Malia i Natasha.

2008 rok wybory na prezydenta stanów zjednoczonych:

W roku 2008 kandydowałem na prezydenta stanów zjednoczonych kontra kandydatowi John’owi McCain to było jedno z najważniejszych wydarzeń w moim życiu bardzo chciałem wygrać by zmienić ten kraj na lepszy.

2012 rok wybory na prezydenta stanów zjednoczonych:

W roku 2012 kandydowałem na prezydenta stanów zjednoczonych ponownie wiedziałem, że miałem większe szanse na zwycięstwo w tych wyborach niż mój przeciwnik Mitt Romney dlaczego tak sądziłem. Ponieważ zmieniłem stany zjednoczone na lepszy kraj i wiedziałem, że dzięki temu mam większe szanse na zostanie ponownie prezydentem.

2016 rok Wybory na prezydenta stanów zjednoczonych:

Rok w którym niestety nie mogę kandydować już po raz trzeci na prezydenta stanów zjednoczonych miałem tylko nadzieje, że zastąpi mnie godny prezydent który będzie robił wszystko żeby mój kraj się rozwijał.

Prezydent stanów zjednoczonych:

Jak się okazało wygrał Donald Trump nie będę ukrywał, że to nie był mój faworyt. Kiedyś uważałem, że mój kraj nie wybierze kandydata który chce wyrzucić z kraju ludzi którzy nie pochodzą z stanów zjednoczonych

Spotkanie Baracka Obamy z Donaldem trumpem:

Moje Spotkanie odbyło się w Białym Domu i trwało półtorej godziny jak to powiedział Donald Trump Według niego to spotkanie mogło trwać  wiele dłużej. Na spotkaniu poruszyliśmy bardzo dużo tematów nawet tych trudnych.

Jedno z najważniejszych wydarzeń w 1 kadencji prezydenta:

Podpisałem ustawę o pobudzaniu gospodarki krajowej na mocy której rząd ma wpompować w rynek 787 miliardów dolarów. Celem tej ustawy jest stworzenie 3 milionów nowych miejsc pracy oraz przywrócenie zaufania do rynku czyli wzrost konsumpcji, który ożywiłby produkcję.

Jedno z najważniejszych wydarzeń w 2 kadencji prezydenta:


Mimo spadku popularności przedstawiłem ambitny program polityczny w orędziu o stanie państwa. Główne punkty to: reforma imigracyjna, podwyżka płacy minimalnej, negocjacje z Iranem i ograniczenie programów CIA kompromitujących Amerykę w świecie.

1 komentarz:

  1. nie wiem gdzie wrzucić link do weebly więc dam go tutaj http://leymehgbowee.weebly.com
    Maja Sokołowska

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS