"RADOSNE PODWÓRKO"

wtorek, 30 grudnia 2014

     Podwórko widzę z okna mojego pokoju. W promieniach słońca wygląda wyjątkowo pięknie. Mogę obserwować biegające dzieci.
        Na podwórku jest plac zabaw, który ogrodzono drewnianym płotkiem. Na początku był tu tylko trawnik a dzieciom brakowało miejsca do zabawy. Pamiętam, że kilka lat temu bardzo się ucieszyłem, kiedy ogromna ciężarówka przywiozła zjeżdżalnię, czerwoną i zieloną huśtawkę oraz kolorową karuzelę. Polubiłem wspinanie na drabinkach, budowanie konstrukcji z piasku.
     Wokół placu zabaw znajdują się też małe drzewka i krzewy. To świetne miejsce, żeby się schować w czasie zabawy. Jest też duży obszar porośnięty trawą. Gram z kolegami w piłkę albo bawimy się w berka. Latem odkryliśmy, że ma  tu swoją norkę śliczny, mały zajączek. Ogromnie mnie to zaskoczyło. Rodzice początkowo nie uwierzyli, kiedy opowiedziałem im moją przygodę. Potem sami się przekonali. Dzieci przynosiły dla zajączka jedzenie i bardzo się cieszyły, kiedy kicał wokół bloku. Pewnego dnia zniknął i było mi bardzo smutno.
     Lubię moje podwórko zimą, kiedy jest zaśnieżone. Można lepić bałwana i inne budowle ze śniegu. Wiosną podziwiam zakwitające drzewka i krzewy oraz obserwuję ptaki, które co roku budują na dwóch drzewach gniazda. Latem podwórko to miejsce radości i zabawy, biegają tu chyba wszystkie dzieci z osiedla. A jesienią też jest pięknie, jeżdżę alejkami na rowerze albo zbieram kolorowe liście i kasztany.
     Lubię moje podwórko.
                                                     
                                                                           Jakub



                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS