Zachęcam was do przeczytania ...................

środa, 3 grudnia 2014

Zachęcam do przeczytania książki Holly Webb o nazwie
Fred się zgubił!
Książka opowiada o dziewczynce jej młodszej siostrze cioci, mamie, tacie i Fredzie (jeśli chcecie wiedzieć jak wszyscy mają na imię to przeczytajcie tą książkę).Występują tam też pani w lesie, pan w lesie, innego psa i panią ze schroniska (występują ale nie w całej książce.
O losach małego szczeniaczka Freda zadecydował on sam.
W opowiadaniu jest las, dom dziewczynki, dom pana z psem może znajdziecie tam inne miejsca? Gdy czytałam tą książkę to miałam różne emocje czasem chciało mi się płakać a czasem byłam wesoła. Książka ma 126 stron. Holly Webb napisała jeszcze inne książki które też można kupić są to: Na ratunek Rufiemu, Czaruś mały ucieknier, Kto uratuje Iryska?, Gdzie jest Rudek? jeśli chcecie więcej takich książek to można znaleźć na internecie. Gdy mama mi kupiła tą książkę czy tam dostałam (nie pamiętam) to od razu wiedziałam że będzie smutna ,bo poznałam po okładce i po tytule. Nie mogę napisać nawet małej historii ,ponieważ dowiecie się kiedy przeczytacie.  :)
                          
 Napisała Roksana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS