Igor- Zgredek

czwartek, 27 października 2016

 Treścią mojego występu była postać Zgredka, który był więziony w domu Malfloja i był źle traktowany oraz oceniany. Był także dosyć smutny z tych powodów, ale na szczęście Harry przybył mu na ratunek i wyciągną go z stamtąd.
 Dla mnie trudna była sama wypowiedź na temat Zgredka, bo się stresowałem, że coś pomylę i powiem coś nie tak.
 Łatwe były dla mnie odpowiedzi na pytania innych, ponieważ były dosyć proste (oprócz jednej).
 Zapytałem Werę skąd zna Zakon Feniksa, a ona odpowiedziała, że dzięki uszom dalekiego zasięgu.
 Chciałem zapytać Borysa kto to jest ropucha, ponieważ nie pamiętałem co to jest.
 Chciałem się zapytać Roksany dlaczego by władała wszystkim, ponieważ nie rozumiałem o co jej chodziło i jak by to się stało.
 Gdybym był tym bohaterem, którego prezentowałem, to nie obrażałbym się na Harry' ego i podejmowałbym rozsądniejsze decyzje, ponieważ Harry przez Zgredka bywał w bardzo niebezpiecznych chwilach i dzięki tym dwóm powodom mogło by do tego nie dojść.

2 komentarze:

  1. (Roksana)Wspominałam, że Hermiona bez przyjaciół stałaby się jak Malfoy, a właśnie on władał innymi, bo nie umiał sobie znaleźć żadnego przyjaciela i twierdził, że przyjaźń jest wtedy, gdy się włada innymi.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS