Występ - Snape

środa, 26 października 2016

      Treścią mojego występu było przedstawienie bohatera oraz to jaki był mój bohater, gdy był młodszy i przyjaźnił się z mamą Harry'ego Pottera - Lily. Oraz przedostatnim punktem w przedstawieniu było to, by przedstawić naszego bohatera jak i wszystkich ludzi bez przyjaźni. Lecz ostatnią częścią tego występu było krótkie Q&A - Questions and Answers czyli z angielskiego pytania i odpowiedzi.
     Trudną rzeczą do przygotowania tego występu była peruka, której nie udało mi się kupić ale kupiłem kapelusz czarodzieja.
      Łatwą rzeczą była dla mnie znajomości treści książki i radzenie sobie ze stresem w prosty sposób, czyli patrząc się na tablicę interaktywną dzięki temu sposobowi poczułem się pewniej.
      Na moje pytanie co ją tak determinuje do nauki Hermiona (Roksana) odpowiedziała że zdobywanie sum jest dla niej bardzo ważne.
      Chciałem, zapytać Syriusza Black (Maja) o to co było w miejscu do którego trafił Syriusz ojciec chrzestny, ponieważ bardzo przeżywałem śmierć Syriusza i miałem nadzieje że żadne niebezpieczeństwo nie czyha na niego. Drugą rzeczą o, która chciałem zapytać była skierowana do Tomka pytaniem tym było czy odczuwa bul podczas metamorfozy w wilkołaka.
       Gdybym był Severusem Snape'em nie byłbym taki okrutny na Harry'ego za to że jego ojciec znęcał się na mnie a to mogło by uratować życie Syriuszowi.

5 komentarzy:

  1. Kto jest autorem tego tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  2. (Tomek)Metamorfoza w wilkołaka trwa bardzo szybko, więc jes bezbolesna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Syriusz po śmierci wpadł za kotarę w ministerstwie magi tak naprawdę nikt niewie niestety co się z nim stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie wie" - pisownia czasowników z przeczeniem "nie"...

      Usuń
  4. "Naszego" - liczba mnoga? Uważaj na powtórzenia. "sumów" :)

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS