Moje miejsce do czytania

piątek, 17 kwietnia 2015

   Witam!

     To znowu ja, Wojtek.

     Chciałbym Wam opisać moje ulubione miejsce do czytania, które projektowałem razem z tatą.

     Jest takie miejsce, w którym od wiosny do jesieni bardzo lubię przebywać. Tym miejscem jest altanka w moim ogrodzie. Jeżeli tylko dopisuje pogoda, gram tam na konsoli, odrabiam lekcje, jem posiłki i bardzo często czytam.
  Wcześniej na miejscu altanki, stał tylko wielki parasol. Często porywał go wiatr, dlatego oddaliśmy go babci i wybudowaliśmy solidną budowlę z drewna.
    Tak powstawał projekt:
Słupki


Projekt dachu














Montowanie dachu
    
    Altanka jest pomarańczowa z czerwonymi dachówkami. Mam w niej stolik z krzesłami, dużą huśtawkę i wygodny, rozkładany leżak. Przede wszystkim mam tam świeże powietrze. Altanka stoi na kolorowej kostce ułożonej w kształt koła. Dookoła niej rośnie wysoki żywopłot, dzięki czemu jest przytulnie.


    Niestety, głównie w lecie przeszkadzają mi owady i komary, dlatego planujemy zamontować tam urządzenie, które będzie wydzielać zapach odstraszający insekty.
Brakuje też oświetlenia, które w tym roku na pewno zamontujemy. 

   Narysowałem projekt instalacji lamp i urządzenia przeciw owadom.




   Kiedy tylko zrealizujemy projekt, będę tam czytał nawet wieczorami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS