Przemieszczająca się czytelnia

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

                                                                              
                                                                              
                                                                              Witam !

    Dzisiaj powinnam napisać, jak wyobrażam sobie miejsce idealne do czytania. I nie wiem, co napisać, ponieważ według mnie, Ci którzy lubią czytać, mogą to robić i robią  wszędzie, nie potrzebują do tego specjalnego miejsca. Często widzimy ludzi czytających książki  np. w samolocie, pociągu, tramwaju czy w autobusie. I teraz przypomniało mi się, jak sama czytałam książkę w autobusie, podczas podróży, i jak  było mi strasznie niewygodnie. Przyszło mi więc do głowy, że byłoby świetnym pomysłem,gdyby ktoś zaprojektował środki transportu, takie jak na przykład autobus, w formie czytelni. Autobus - czytelnia mógłby wyglądać tak: po bokach  miałby wysuwane stoliki, obok kabiny kierowcy byłoby pomieszczenie z książkami, z tyłu, tam gdzie poczwórne siedzenia, byłyby podpórki na książki. W takim autobusie nie mogłoby zabraknąć kawiarenki, w której moglibyśmy  kupić coś do jedzenia, bądź picia. Można by także wymieniać się książkami i rozmawiając o nich, zawierać nowe przyjaźnie. Gdyby istniały takie autobusy, wszyscy, nawet Ci, którzy nie lubią czytać, chcieliby nim jeździć i zaczęliby czytać książki. Oczywiście mogłyby istnieć nie tylko autobusy - czytelnie, ale też pociągi - czytelnie, samoloty - czytelnie i inne środki transportu.
    Na koniec powiem wam szczerze, że ja najbardziej lubię czytać w moim łóżku. Wieczorem, przed zaśnięciem, biorę książkę do ręki i przenoszę się w inny świat. Polecam - wtedy sny są fantastyczne!


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS