Moje ulubione miejsce do czytania

środa, 22 kwietnia 2015


   Moim ulubionym miejscem do czytania jest leżanka ,która znajduje się na parapecie przy oknie. Jest tam  położony kolorowy koc, na którym leży pięć poduszek. Niedaleko tej leżanki jest klatka papugi. Często spędzam tam czas nawet jeśli nie czytam. Miejsce to moim zdaniem jest dobre do czytania, bo jest jasne, wygodne, ciepłe i spokojne. Dobrze się tam czyta nie tylko dzięki temu ,że są tam poduszki i koc ,pomaga też bardzo słońce, które wchodzi do pokoju przez okno.
Lubię to miejsce ,ponieważ kiedy tam czytam mogę wyjrzeć przez okno i słuchać jak śpiewa moja papuga.  

To jest moja leżanka.





Jak widzicie leżanka nie jest za duża, ale wręcz idealna do czytania.








To jest widok z mojego okna.










Ja czytam i życzę wszystkim miłego czytania.





To już koniec.

                                                             Maja.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS