Podwórko Julii

niedziela, 4 stycznia 2015




Witam wszystkich!!!


Dziś chcę Wam opowiedzieć o moim podwórku. Mam z tym mały problem, ponieważ mieszkam w bloku, na dużym osiedlu i nie ma tu prawdziwego podwórka. Ale przed moim blokiem jest trawnik, na którym jest trzepak. Fajnie się huśta na tym trzepaku. Huśtam się na nim z koleżanką, która ma na imię Wiktoria. Wiktoria  ma psa Amora. Razem z Amorem lubimy także chodzić na plac zabaw, który jest niedaleko mojego bloku. W pobliżu mojego bloku są cztery place zabaw, na których się bawię kiedy rodzice mają czas, żeby mnie tam zabrać. Jak widzicie na zdjęciach nie tylko się bawię,  ale także ćwiczę. 



Ale prawdziwe podwórko mam przed domem babci. Jest ono bardzo duże, przestronne i ładne. Mam tam wiele ciekawych rzeczy, takich jak: trampolina, dwa baseny, huśtawka, zjeżdżalnia oraz namiot. Podwórko jest tak duże, że mogę tam jeździć na rowerze, rolkach, a zimą, kiedy jest mróz, dziadziuś robi mi lodowisko. W czasie zimy z moją siostrą cioteczną Kornelią tworzymy zamki śnieżne, bałwanki i hotele dla lalek. To moje podwórko zimą, na którym zrobiłam bałwana w tym roku!!!




Mam tam wielu przyjaciół, z którymi lubię się spotykać. Najbardziej lubię Marcina ponieważ fajnie się razem bawimy w berka z jego psem. Marcin ma także chomiczka, który ma na imię Tymuś i którego czasami do mnie przynosi. Moja babcia natomiast ma psa Akselka, który lubi ze mną biegać po podwórku. Na zdjęciach niżej widzicie Aksela i mnie na zielonym , letnim podwórku mojej babci. Na następnych jestem ja , kiedy byłam mała ( nie śmiejcie się !!!), w basenie  i z hulajnogą.






Bardzo lubię to miejsce, ponieważ jest pełne zwierzaków. Mam tam dużo swobody                                  i wyjeżdżam tam kiedy tylko mogę.

                                                   POZDRAWIAM JULIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS