Podwórko Wiktora

sobota, 10 stycznia 2015

Mieszkam w Czeladzi w zabudowie szeregowej.
Na moim podwórku nie ma nic ciekawego jest tylko jeden plac zabaw (mały).
Uważam, że place zabaw powinny być większe i bardziej rozbudowane.
Jak chcecie zobaczyć jak powinien wyglądać prawdziwy plac zabaw to wejdźcie sobie na stronę www.saternus.pl (polecam).
Jak chcę pojeździć na rowerze, albo na rolkach to musimy z rodzicami jechać do Dąbrowy Górniczej czy Świerklańca.
Ja moi koledzy najczęściej spotykamy się przy trzepaku lub na żwirowym boisku, jak już wcześniej wspominałem nic ciekawego.
Mam nadzieje, że nowy burmistrz wybrany 30 listopada 2014 r. zmieni coś w tej sprawie.
Ostatnio przeglądając Internet trafiłem na stronę www.alpincenter.com (super).
Bardzo chciałbym zobaczyć ten ośrodek w rzeczywistości.
Mam nadzieje, że kiedyś takie centrum sportu powstanie w Czeladzi.
Gdzie będzie można spędzić miło czas z rodziną.
A jak ma wyglądać prawdziwe podwórko?


















Takie. Byłoby fajne


Wiktor



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS