Park moje miejsce odpoczynku

poniedziałek, 5 stycznia 2015

                                                                         Witajcie!
            Dzisiaj opowiem wam o parku, do którego chodzę z moim psem, który wabi się Gracja.
                     [Opiszę park ponieważ mieszkam w kamienicy i nie mam podwórka.]

    Lubię też chodzić na plac zabaw, który widzicie na zdjęciu. Jest tam też siłownia, ale nie mam jej zdjęć :-[ .
    Park jest duży i prostokątny. O każdej porze roku park wygląda inaczej. Znajduje się tam dużo drzew, roślin i miejsc do spacerowania. Jest po prostu piękny!
.
Nawet mój pies lubi tu być
Pewnie na zdjęciu zauważyliście biało-szary budynek jest to szkoła muzyczna.
Czasami z koleżankami idziemy na spacer.
W tym parku jest jeszcze jeden plac zabaw.
Mini skatepark i polanka na której kiedyś robiłam piknik.
 Bardzo przyjemnie jeździ się tam na trój kołowej hulajnodze.




Tym zdjęciem zakończę mojego posta.
                                    Żegnam Maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS