O MNIE ALICJI

niedziela, 12 października 2014

Mam na imię Alicja. Chodzę do klasy 4 omega, mam 10 lat. Lubię zwierzęta i kiedy skończę 14 lat zostanę wolontariuszką  w schronisku.  Jak dorosnę chcę zostać weterynarzem. Moją pasją jest jazda konna . Zawsze chętnie czyszczę konia. Mam kota Krykieta . Krykiet jest szary  i uwielbia się bawić. Lubię chodzić do ZOO, gdyż wtedy mogę się więcej dowiedzieć o zwierzętach. Chętnie oglądam program ''Animal Planet'' oraz czytam o nich różne informacje i ciekawostki. Zbieram kucyki ''Filly'' i ''Pet shopy''. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy , bo kojarzy mi się z ładnym fiołkowym zapachem.


                                                                 To mój kot Krykiet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS