Moje hobby

środa, 8 października 2014

Mam na imię Julia i opowiem wam o sobie. Chodzę do klasy 4 omega. Mieszkam w Sosnowcu. Nie mam rodzeństwa i nie mam się z kim bawić, więc chcę mieć zwierzątko. Rodzice obiecali mi świnkę morską. Mam przyjaciółkę, która ma psa Amora. Lubię z nim wychodzić na spacer. Mam kilka ulubionych filmów, między innymi: "Ninia Turtles", "Jak wytresować smoka", "My little pony", "Asterix i Obelix" oraz  "Było sobie życie". Lubię je, ponieważ są przygodowe, ciekawe i zabawne. W wolnym czasie lubię oglądać filmy i robić ozdoby z gumek. Lubię czytać książki, które opowiadają o zabawnych przygodach, a także książki o przyrodzie.  Bardzo lubię sport, bo jest dobry dla zdrowia. Lubię: pływać, skakać, biegać, jeździć na rowerze i łyżwach, chętnie chodzę na aikido. Najbardziej jednak lubię chodzić na basen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS