Ja i moje hobby.

piątek, 10 października 2014

Mam na imię Maja i chodze do czwartej omaga.Mieszkam w Sosnowcu nie mam rodzeństwa.Mam 6 zwierzaków:psa,dwa koty,chomika,rybki i papugę.Kocham jeźdźić na łyżwach i lubię jazdę konną.Trenuję łyżwiarstwo figurowe od czterech lat.Często na jeżdże a zawody a wygląda to mniej więcej tak:najpierw odbywa się losowanie,czyli każdy z zawodników podchodzi i losuje numerek a jest to poto,żeby każdy wiedział kiedy będzie startował.A następnie po przygotowaniu się każdy jedzie program. Kiedy każdy już przjedzie jest wręczanie nagród do poszczególnych miejsc.Tak odbywają się zawdy.Lubię być na dworze,na przykład w parku lub na podwórku.Czasami latem jeżdżę na łyżworolkach.Uwielbiam swoje zwierzęta i nie wyobrażam sobie życia bez nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS