Hobby Borysa Karlika.

niedziela, 19 października 2014

Cześć jestem Borys. Mam 9 lat. Jestem uczniem 4 Omega PSP nr5 w Sosnowcu. Moje hobby to : sklejanie modeli, układanie klocków lego, pływanie, gra w golfa i wędkowanie. Sklejanie modeli jest dla mnie bardzo przyjemne, ponieważ lubię tworzyć działa artyleryjskie, czołgi, samoloty i statki wojenne. W układaniu z klocków lego najbardziej lubię lego star wars, bo mogę z nich budować mniejsze i większe niszczyciele. W pływaniu podoba mi się uczucie wody na skórze. W grze w golfa najfajniejsze są odbicia swing czyli uderzenia piłki na odległość oraz patowanie, czyli trafianie piłki do dołka z bliskiej odległości. W wędkowaniu podoba mi się spinning, który jest łowieniem ryb drapieżnych, np. szczupaków lub okoni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS