Urodziny Weroniki

sobota, 18 października 2014

9. października obchodziłam 10 urodziny w „Laserhouse" razem z moją klasą i koleżankami. Najpierw zjedliśmy tort i  wypiliśmy szampana. Potem mieliśmy szkolenie. Nauczyliśmy się  strzelać z laserowych pistoletów i w końcu  wpuścili nas na laserową arenę na 30 minut, gdzie podzieliliśmy się na dwie drużyny, czerwoną, której kapitanem byłam ja, i zieloną, z kapitanem Wiktorem. W klasyfikacji indywidualnej wygrał „Szczur Ściekowy”. Po przerwie, podczas której jedliśmy pizzę, z powrotem poszliśmy na arenę. Wygrał „Mister W”. Ja dwukrotnie byłam druga. Kiedy skończyliśmy, ustawiliśmy się w kolejce do laserowego labiryntu i na laserową strzelnicę. Na koniec wszyscy się uparli, a ja  się zgodziłam, na otwieranie prezentów. Były wspaniałe! Myślę, że zabawa się udała. Nie mogę doczekać się kolejnych urodzin. Ciekawe gdzie je zrobię?

Nika Nikowa's Slidely by Slidely Slideshow
Urodziny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS