Hobby Wojtka

niedziela, 12 października 2014

Mam na imię Wojtek , mam 10 lat i jestem uczniem  klasy 4 Ω .Lubię  robić wiele rozmaitych rzeczy.  W czasie ostatnich wakacji  zacząłem majsterkować  i stało się to moim hobby. Razem  z tatą zaprojektowaliśmy i przerobiliśmy mój stary plac zabaw. Wybudowaliśmy bardzo ładny domek i pomalowaliśmy go. Nauczyłem się wtedy używać profesjonalnych narzędzi. Ogromną frajdę sprawiło mi piłowanie desek, wiercenie dziur  , przykręcanie śrub i przybijanie gwoździ. Niestety kilka razy uderzyłem się młotkiem w palec. Po skończeniu domku kupiłem sobie własny zestaw narzędzi.  Moim najnowszym, jeszcze nie dokończonym dziełem, są sanki z hamulcami i kierownicą .

Czasami  kiedy nie ma ładnej pogody, sklejam w domu drewniane,  przestrzenne modele. Niektóre budowle składałem przez parę dni, a inne ponad miesiąc. Do nakładania kleju zużyłem już kilka opakowań wykałaczek. Największym modelem w mojej kolekcji jest katedra w Sankt Petersburgu. 



Skleiłem też wieżę Eiffla, Sfinksa , Katedrę Notre Dame i stację kolejową. W sumie mam około 20 modeli,
 a do sklejenia już czeka czołg i luksusowy jacht.

Buduję też modele z klocków LEGO. Są to między innymi Titanic, makieta lotniska, lotniskowiec  i fregata wojenna. 
 Największa konstrukcja składa się z 1400 klocków.
Uwielbiam konstruowanie i z drewna i z klocków LEGO. Za  tor wyścigowy z Hot Wheels 
i za papierowe modele z  gry Tearaway  dostałem nagrody. Możecie to zobaczyć na stronie: https://tearaway.me/
Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS