O mnie - Emilia

niedziela, 12 października 2014


Mam na imię Emilia i mam 9 lat. Moi najlepsi przyjaciele to pies Tofik i trzy koszatniczki - Julia, Tobik i Kuba.


                                                   Mały Tofi

                                         To Julia z Tobikiem
                                         ...a to ich największe pociechy

Uwielbiam chodzić z psem do parku, ponieważ zawsze goni tam ptaki i wiewiórki.
                                         Tofi jesienny
                                          Pierwszy tort urodzinowy Tofka

Lubię się opiekować koszatniczkami, bo dzięki temu rano zawsze słyszę ich radosne piski. Uwielbiam chodzić na basen, bo lubię wodę i pływanie.

Lubię także bawić się z moją kuzynką Oliwią, bo razem nigdy nam się nie nudzi.
Dwie najlepsze koleżanki - ja i Oliwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS