książki Wojtka

sobota, 25 października 2014

Cześć to ja- Wojtek! Chcę zachęcić Was do przeczytania  serii komiksów pod tytułem „Tytus, Romek i A’Tomek”. Znalazłem te komiksy w biblioteczce mojego starszego brata i bardzo mi się spodobały.   W tych komiksach chodzi o to ,że dwaj przyjaciele – harcerze, Romek i A‘Tomek  starają się uczłowieczyć małpę – Tytusa de Zoo, posiadającego wiele cech ludzkich. Podróżują do wielu miejsc pojazdami skonstruowanymi przez prof. T.Alenta lub A ‘Tomka .


Tytus, Romek i A‘Tomek zawsze pakują się w jakieś kłopoty, ale umieją łatwo z nich wybrnąć. Komiksy są wydawane od 1957 roku. Autorem komiksów i rysunków  jest „Papcio Chmiel” czyli Henryk Jerzy Chmielewski.

 Komiksy są bardzo śmieszne i można się z nich wiele nauczyć i dowiedzieć. Moim ulubionym komiksem jest „Księga XIII, Tytus, Romek i A’Tomek , Wyspy Nonsensu”.

 W tym komiksie chodzi o to, że bohaterowie podróżują po tajemniczych wyspach. Podczas przygody odkrywają nowe światy, ich mieszkańców i ich różne dziwne zwyczaje. Wszystkich ksiąg jest 31.Bardzo żałuję, że nie mam ich wszystkich. Te komiksy są bardzo popularne i dlatego na ich podstawie są już filmy, bajki, zabawki, gry komputerowe i nawet znaczki pocztowe. Teraz jest wielkie wznowienie całej serii !
Zachęcam was do przeczytania serii komiksów „Tytus, Romek i A’Tomek”. Na pewno nie pożałujecie ! 

Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS