Ja Roksana

niedziela, 12 października 2014

Jestem Roksana, chodzę do czwartej omega i mam 9 lat. Mieszkam w Sosnowcu. Moimi ulubionymi kolorami są: żółty różowy i czarny. Moimi ulubionymi zwierzętami są ptaszki, a od czwartego roku życia interesuję się dinozaurami. Przeczytałam o nich wiele książek i najbardziej z nich podobają mi się velociraptory, spinozaury i tyranozaury. Ja i moja mama hodujemy krewetki, posiadamy następujące odmiany: red cherry, crystal red i crystal black oraz snow white. Pierwsze krewetki które poznałam to amano a ja dla ułatwienia nazwałam je Alicje a pozostałe to różyczki, pięknotki i delicje. Bardzo lubię biegać i pływać. A co niedziele jeżdżę na rolkach albo na łyżwach to zależy w jaką porę miesiąca. Lekcje o przyrodzie są bardzo ciekawe i lubię też poznawać obce języki. Chodzę do szkoły muzycznej pod patronem Jana Kiepury w Sosnowcu. Uczę się grać na fortepianie już miałam kilka popisów. Gram z książek do muzyki i  z kartek z nutami. Ostatnio zainspirował mnie Cirque du Solei i oglądałam na żywo dwa spektakle Dralion i Kooza. Tam występują najlepsi artyści z całego świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS