Lodonator Borysa

wtorek, 17 maja 2016

       Chciałbym przybliżyć wizerunek mojego robota osobom, które nie oglądały mojej prezentacji. Wynalazek nazwałem "Lodonator 3000". Służy on do produkcji zdrowych lodów o wszystkich smakach. Wymyśliłem go, ponieważ często lody robione w fabrykach mają dodawane sztuczne barwniki, konserwanty, bardzo dużo słodzików oraz innych nieznanych ulepszaczy.
       Najbardziej zależało mi, aby Lodonator produkował lody zdrowe i dla każdego, np. dla osób, które nie mogą używać cukru, dla osób, które nie mogą pić mleka krowiego.
       Najtrudniejszym elementem było zaprojektowanie takiej maszyny, która nie będzie zajmowała zbyt wiele miejsca oraz nie będzie zbyt skomplikowana podczas montażu oraz obsługi. Bardzo trudne było zaprezentowanie pomysłu ewentualnym kupcom, ponieważ ciężko jest dotrzeć do klienta i przekonać go o nowatorskim projekcie. Musiałem podać twarde argumenty, aby zainteresować moim pomysłem innych. Między innymi były to: dosyć niska cena, darmowy serwis i montaż, owoce w niskich cenach, rabat na zakupioną większą ilość maszyn.
         Młodym projektantom mogę poradzić, aby na samym początku znaleźli sponsorów oraz miejsce do stworzenia swojego pomysłu i jego realizacji.
         Myślę, że dobrze zaprezentowałem mój wynalazek, ponieważ ze strony słuchaczy nie padło żadne pytanie.
         Uważam, że mój "Lodonator 3000" podbije rynek i będzie najlepiej sprzedającą się maszyną do tworzenia lodów. Już dzisiaj jestem pewien, że nie jest to mój ostatni wynalazek, o którym usłyszycie.

Borys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS