Holografik

niedziela, 15 maja 2016

      W szkolnym projekcie pt. "Wynalazek", w którym przedstawiłem "Holografik", czyli urządzenie służące do porozumiewania się ludzi na odległość z równoczesnym widzeniem rozmówcy, najwięcej problemów sprawiła mi część, w której musiałem napisać rady dla managera. Było to dla mnie szczególnie trudne, ponieważ nie znam się na tej pracy i nie umiałem wczuć się w rolę managera.            "Holografik" może mieć zastosowanie zarówno w przemyśle, jak i w życiu codziennym. Kiedyś w przyszłości może on zastąpić tradycyjny telefon, ponieważ jest bardziej nowoczesny i lepszy.
       Z komentarzy słuchaczy nie zaskoczył mnie żaden, ponieważ spodziewałem się wszystkich możliwych opinii, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
       Producentom start-upów ze swojej strony mogę poradzić, żeby zawsze dążyli do celu, nie zniechęcali się negatywnymi komentarzami i opiniami potencjalnych użytkowników oraz przeciwników i krytyków.


                                                                                                                                                     Tomasz
                                                                                                                                                    Garus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS