Opiekobot

sobota, 14 maja 2016

     Dzisiaj w moim poście chciałabym odnieść się do prezentacji wynalazku, który zaprezentowałam na języku polskim. Wynalazek ten nazwałam "Opiekobot". Jest to robot przeznaczony do zajmowania się zwierzętami domowymi, gdy ich właściciele nie mogą się nimi opiekować. Ten robot, dzięki swoim nowoczesnym funkcjom, może mieć zastosowanie w każdej rodzinie posiadającej pupila. Jest on bezpieczny dla dzieci i dla środowiska.
 Zapytacie jak działa? Oto krótki opis jego możliwości zacytowany z instrukcji:

"Opiekobot- robot, który całodobowo zapewni twojemu pupilowi opiekę. Odpowiednio zaprogramowany będzie karmił, poił, czesał, kąpał, a nawet wyprowadzał na spacer twojego słodkiego ulubieńca. Dostarczy mu również dużą porcję zabawy. Dzięki robotowi twój pupil nigdy nie będzie czuł się samotny".

     Wymyśliłam to urządzenie ponieważ w dzisiejszych czasach, kiedy tempo życia jest bardzo szybkie, a ludzie muszą dużo podróżować zawodowo, pojawiają się kłopoty ze znalezieniem opieki dla domowego zwierzaka. Wielu umieszcza swoich podopiecznych w hotelach dla zwierząt, co jest kosztowne   i mało komfortowe dla pupila. I tu pojawia się mój wynalazek - "Opiekobot" pozwoli zaoszczędzić pieniądze i uniknąć stresu, jaki przeżywa zwierzak, kiedy musi zmienić otoczenie. 
Inspiracją dla skonstruowania takiego wynalazku był dla mnie mój pies, którego nie chciałabym nigdy powierzyć opiece obcych ludzi. 
     Znalezienie pomysłu na wynalazek nie sprawiło mi żadnego kłopotu, wahałam się tylko przez chwile czy "Opiekobot" ma być w skórze smoka czy psa. Największym stresem natomiast było dla mnie  zaprezentowanie mojego wynalazku i przekonanie innych do jego przydatności. Bałam się, że zostanę wyśmiana przez słuchaczy. Nikt się jednak nie śmiał po moim wystąpieniu, więc mam nadzieję, że robot  spodobał się większości. Zwłaszcza, że do mojego projektu powstało wiele komentarzy i ciekawych  pytań. 
Najbardziej zaskoczyło i zastanowiło mnie pytanie Zuzi o to, czy nie boję się, że robot się zbuntuje. Przyznam, że wcześniej o tym nie myślałam, ale po sugestii Zuzi postanowiłam wprowadzić specjalny system zabezpieczeń dla mojego wynalazku.
       Sądzę, że mój wynalazek może podbić świat techniki i elektroniki, będzie też wielkim ułatwieniem w życiu każdej rodziny. 

Julia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS