Szpiczek

niedziela, 15 maja 2016

Co było najtrudniejsze w projekcie wynalazek?

- Dla mnie najtrudniejsze było zaprezentowanie wynalazku ponieważ okropnie się stresowałem myślałem, że inni mogą śmiać się z mojego projektu. Ale dałem RADĘ.

Gdzie mój wynalazek może mieć zastosowanie?

- Zacznijmy najpierw od tego, że mój wynalazek nazywa się „Szpiczek” jak sama nazwa wskazuje służy do wyciągania wydzieliny z nosa. Więc myślę, że mój pomysł może mieć zastosowanie wszędzie, ale najbardziej przyda się w radiologii. Ponieważ jak ktoś przyjdzie na rezonans magnetyczny, to nie może być chory (Katar) dlatego wtedy radiolog sięga po Szpiczka i wysysa całą wydzielinę z nosa. Ale Szpiczek sprawdzi się także w gospodarstwach domowych, ponieważ gdy ktoś ma uczulenie na cokolwiek i denerwuje go to ciągłe wydmuchiwanie nosa oraz kichanie wtedy weźmie mój genialny wynalazek i wyzdrowieje oczywiście nie na zawsze tylko na 48 godzin.

Który komentarz mnie zaskoczył, dlaczego?

- Najbardziej zaskoczył mnie komentarz w którym było napisane, że „Szpiczek’’ to bardzo ciekawy wynalazek, Fajny pomysł. Dlaczego mnie zaskoczył? Dlatego, że nie sądziłem, że komuś spodoba się mój wynalazek. Myślałem, że nikomu się on nie spodoba bo dla wielu użytkowników może po prostu być ohydny.  Ale jego szerokie  zastosowanie może zaoszczędzić czas, który by trzeba było poświęcić na zwykłe leczenie kataru. Szybka i bezbolesna metoda u wielu ludzi znalazła akceptację. Bardzo mnie to cieszy, że ktoś docenił mój wkład w ten projekt.

Rady dla projektantów start up-ów:

Najważniejsze nie stresujcie się prezentacją swojego wynalazku. Nie warto przejmować się tym co inni powiedzą , jeśli wy z całej siły wierzycie w swój projekt. Mówicie płynnie i na temat, wiem, że to trudne sam odczułem to na własnej skórze. Ale uwierzcie w siebie, wasza wiara i zaangażowanie sprawi, że dacie radę tak jak ja.

Wiktor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS