Mój wynalazek - Maja

poniedziałek, 16 maja 2016



Niedawno moja klasa tworzyła wynalazki a potem opisywała je.

     Ja wynalazłam „Lodowisko Torebkowe” jest to miniaturowa skrzyneczka z której przy pomocy dźwigni tworzy się jak sama nazwa wskazuje  lodowisko.

Dla mnie najtrudniejsze było zaprojektowanie przedmiotu i opowiedzenie o nim przed całą klasą, sama nie wiem co było trudniejsze. Piszcie w komentarzach co według was mogło być trudniejsze.

Mój Wynalazek ma zastosowanie przy rodzinach z małą  ilością czasu na wychodzenie z dziećmi, lub dla tych co uwielbiają jeździć na łyżwach zawsze i wszędzie. Ponieważ jest tani, lekki, zajmuje mało miejsca, jest łatwy w obsłudze i nie trzeba do uruchomienia go wpisywać żadnego kodu, ale można go też używać w lecie mimo iż jest to lodowisko odkryte.

     Zaskoczyło mnie to ,że prawie każde pytanie do mojego projektu brzmiało:
Skąd weźmiesz pingwiny do zrobienia toreb? – odpowiedź jest ściśle tajna.

(Mój wynalazek ma na boku torby z pingwiniej skóry na łyżwy i akcesoria)

Teraz dam wam kilka rad jak stworzyć i zaprezentować swój Wynalazek

Po pierwsze dąż do czegoś innowacyjnego i nie tuzinkowego! 

Po drugie nawet jeśli inni będą ci wmawiać ,że to głupie lub nie ma sensu nie poddawaj się!

Po trzecie podczas prezentacji nie wstydź się zażartuj powiedz jakąś ciekawostkę o projekcie pokaż ,że jesteś dumny z tego co stworzyłeś!

Po czwarte mów grzecznie do jury!

Po piąte odpowiadaj na każde pytanie nawet po trzy cztery razy, ze spokojem i cierpliwością!

      
                     Życzę powodzenia przyszłym wynalazcom!



                                                 Maja Sokołowska  

3 komentarze:

  1. Twoje przemyslenia sa mega!! Pomysl na wynalazek tez :) Maja jesli kiedykolwiek go opatentujesz niewaz e skad beda pingwiny to ja pierwsza to chce miec !! Ah roboty w tle sa tez spoko ale zeby przeczytac to na smartfonie musialam skopiowac i wkleic do notatki bo inaczej nie widac :( :( moze jakas inna forma robotow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłam wyświetlanie na urządzeniach mobilnych. Wszystko wina bloggera, który sobie usunął nieautoryzowane szablony. Wcześniej wyglądało to inaczej, ech...

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS