Zmieniacz Smaku RK

niedziela, 15 maja 2016

    W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić mój projekt ,,Zmieniacz Smaku". Do tego posta dodam jeszcze opis co robi mój projekt. Ogólnie uważam, że w prezentacji ,,Mój wynalazek" najtrudniejsze były spojrzenia kolegów/koleżanek. Naprawdę trudno jest mówić jak parenaście osób patrzy się na ciebie z dziwną miną. Mój wynalazek może mieć zastosowanie tak naprawdę wszędzie, ponieważ jest on przenośny, czyli można go nosić w plecaku, torbie, kieszeni itp. rzeczach, ale można mieć go na kanapie, w szafce itd. Zmieniacz Smaku nie jest wcale taki ciężki, pomimo, że jest z metalu. Większość kupujących to młodzież i dzieci.



Najbardziej zaskoczył mnie komentarz firmy J.I.J, ponieważ jako jedyny był niepytający, tylko była to miła opinia. Ja jestem managerem w firmie G.R.I.N.A, więc oczywiście trochę tam doradzam co robić. A oto porady:
  • 1. Jeśli chcesz, żeby twój wynalazek stał się hitem, musi on być oryginalny.
  • 2. Jeśli masz konkurentów musisz być od nich lepszy: cenowo, pomysłowo.
  • 3. Trzeba umieć współpracować z innymi.
  • 4. Musisz mieć reklamy na różnych portalach internetowych.
  • 5. Założyć swoją własną stronę internetową, gdzie klienci będą mogli kupować przez internet.
  • 6. Musisz współpracować z innymi firmami, bo będziesz miał poparcie co ci pomoże.
  • 7. Produkt musi być w wielu krajach, a nie np. tylko w jednym, bo ludziom by się nie chciało jeździć, a przesyłka internetowa by tak szybko nie dotarła.
  • 8. Nigdy nie ujawniaj produkcji produktu, bo ktoś może skopiować i założyć podrabianą firmę.
  • 9. Musisz mieć dobrych reklamodawców, czyli jakieś sławne gwiazdy telewizyjne, które są bardzo popularne.
  • 10. I najważniejsza zasada: Na to wszystko musisz mieć pieniądze :)


Teraz dodatkowa prezentacja mojego wynalazku:



Dziękuję za uwagę :) Mam nadzieję, że moje rady trochę pomogą innym (: 

Firma RK 

,,Służymy pomocą"

4 komentarze:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS