Czym jest dla mnie przyjaźń? Luna Lovegood

niedziela, 6 listopada 2016

Witam, nazywam się Luna Lovegood, chodzę do szkoły w Hogwarcie i chciałabym opowiedzieć czym jest dla mnie przyjaźń.

Przyjaźń jest dla mnie ważna, ponieważ nie tylko można zawiązywać relację, ale można się zwierzyć swojemu przyjacielowi ze smutnych i ciężkich chwil i zdarzeń, a on mnie zrozumie. W moim przypadku był to Harry, ponieważ kiedy powiedziałam mu moje smutne wspomnienie (czyli jak moja matka umarła), to on mnie zrozumiał. Pomimo, że inni uważali mnie za ,,Pomyluną" i że jestem dziwna.

Wyniki wyszuki


,,Czym dla ptaka są skrzydła tym dla człowieka jest przyjaźń"

Człowiek bez przyjaźni jest samotny, samotny i nie ma się komu
zwierzyć, przez co musi ze swoimi problemami radzić sobie sam.

Najtrudniej było dla mnie stanąć przed klasą i przedstawić swoją pracę ponieważ bałam się
że zostanę poddana bardzo surowej krytyce, że klasa nie zrozumie tego co chce powiedzieć oraz, że nikomu to się nie spodoba.
Najłatwiejsze było dla mnie poszukanie informacji o Lunie. 
Chciałam zapytałam Harr'ego Pottera (Wojtka) o to, dlaczego nie bał się wypowiadać imienia Voldemort, ale Mateusz pierwszy zapytał. d;
Przez długi czas miałam problem o kim mówili inni, bo najpierw był chłopak bez przebrania, a potem był chłopak z przebraniem, ale nie wiedziałam za kogo się przebrał, a wcześniej mnie nie było. Gdybym była Luną, nigdy nie zdradziłabym Harr'ego, ponieważ lubię go i jest dla mnie miły, poza tym, uważam że zdradzać kogokolwiek to zbrodnia.

2 komentarze:

  1. (Harry) Nie boję się wymówić imienia Voldemorta, ponieważ wiele razy miałem z nim do czynienia. Voldemort jest moim przekleństwem. Nie boję się go! Wiem, że mogę mu się przeciwstawić. Jak Wam powiedziałem: "(...) jestem silniejszy do Voldemorta! Silniejszy od niego siłą przyjaźni i miłości (...). wiem, że czeka nas ostateczna walka. Chciałbym uwolnić świat czarodziejów od jego zła. Tylko ci, którzy się go boją, mówią na niego "Sam-Wiesz-Kto" lub "Ten, którego imienia nie wolno wymawiać".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Luna nie zdradziła Harry'ego...

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS