POSTAĆ TONKS Z KSIĄŻKI HARRY POTTER

niedziela, 6 listopada 2016

1.Treścią mojego wystąpienia było jak najdokładniejsze przedstawienie Postaci która została mi przydzielona (Tonks). Chciałem również zawrzeć w mojej wypowiedzi zadania które musieliśmy również przedstawić.

2. Najtrudniejszy był dla mnie stres który mnie niesamowicie dręczył ja chyba miałem najgorzej ponieważ występowałem pierwszy miałem wiele do opowiedzenia lecz nie wiedziałem co mogę opowiedzieć a co nie.

3. Łatwe dla mnie było przygotowanie wypowiedzi ponieważ miałem  bardzo dużo pomysłów które mogłem wykorzystać.

4. Zapytałem Lupina o to czy wie jak jest produkowany eliksir przez Snape’a a on odpowiedział, że Snape miał bardzo drogie składniki i tylko on wie jak się produkuje ten eliksir nie wyjaśniło mi to dużo bo bardzo chciałem wiedzieć jak ten eliksir był produkowany.

5.Chciałem jeszcze zapytać Rona czy zna imiona całego swojego rodzeństwa? Ponieważ byłem bardzo ciekawy czy je zna bo nie zawarł ich w swojej wypowiedzi. Chciałem zapytać jeszcze Snape’a o składniki które występowały w eliksirze dla Lupina? Ponieważ Lupin powiedział, że te drogie składniki zna tylko Snape a bardzo byłem tego ciekaw.
  

6. Gdy bym był tym bohaterem którego prezentowałem (Tonks), to nie chciałbym poznać Harry’ego, ponieważ trzymali się razem a później toczyła się walka z udziałem Harry’ego a jak trzymali się razem to wypadało by mu pomóc a tej walki nie chciałbym widzieć.

1 komentarz:

  1. W odpowiedzi do punktu 6. chodzi Ci o to, że nie chciałbyś się przywiązywać do Harry'ego?

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS