Hermiona Prezentacja (Roksi)

niedziela, 6 listopada 2016

Cześć! Dzisiaj napiszę o mojej prezentacji na języku polskim, gdzie przedstawialiśmy postacie z książki pod tytułem ,,Harry Potter i Zakon Feniksa''. Postacie dobieraliśmy sobie sami, a na przygotowanie mieliśmy około 2 tygodnie. Podczas pokazu mieliśmy odpowiedzieć kilkoma zdaniami "Kim jest człowiek bez przyjaźni?" i opowiedzieć jakąś sytuację, która przydarzyła się mojej postaci, ale dzięki przyjaźni. Moją postacią była Hermiona Granger z Gryffindoru, przyjaciółka Harry'ego. Najtrudniejsze było dla mnie wystąpienie przed całą klasą, ponieważ zawsze, gdy występuję przed kimś nie umiem wydusić z siebie ani jednego słowa i tak też było w tym przypadku. Moja wychowawczyni, P. Asia dała mi do ściskania gumowy mózg żebym się nie stresowała i faktycznie to pomogło. Najłatwiejsze było dla mnie wymyślanie całego tekstu, ponieważ lubię układać historyjki i opowiadania, więc przy opisie sytuacji nie miałam żadnej trudności. Zapytałam Harry'ego  czemu nie bał się wymawiać JEGO imienia, a on odpowiedział ,,Bo się go nie boję. Stoczyłem z nim wiele bitw, a poza tym zabił moich rodziców", wyjaśnił mi to wszystko, bo byłam ciekawa tego od pierwszej klasy, dlaczego się tego nie boi. Chciałam zapytać Hagrida czemu jego brat był taki wielki, a on po prostu mniejszy, ponieważ wiem, że mama Hagrida była olbrzymką, a tata czarodziejem, ale ciekawiło mnie akurat, czemu Grawp był taki wielki skoro to byli bracia. Drugą osobą którą chciałam zapytać był Neville, a chciałam go zapytać o to czemu jego babcia go poniżała, ponieważ chłopak opowiadał nam o niej i wspomniał, że go źle traktowała. Gdybym była tą bohaterką, którą prezentowałam, to nie szyłabym szali i innych ubrań dla skrzatów, ponieważ stworzenia by się skarżyły, że chcą jakieś ubrania, ale jednak tego nie robiły, więc nie było sensu szyć skoro i tak wszystko zbierał Zgredek. Materiał z którego były te ubrania można było przeznaczyć na szale dla domów.

1 komentarz:

  1. Brakuje tylko kilku przecinków! Bardzo dojrzała i ciekawa wypowiedź.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS