Wowa. Jak być Ronem

niedziela, 6 listopada 2016

1. Co było tręściom mojego wystepy.Co by było jagby Ron nie miały przyjazni i akurat czemu ta się stało gdyby niemiał przyjażni i dlaczego.

2.Co było dla mnie trudne jak pokazywłem to?Dlamnie było trudne opowiedzieć dobrze poniewaz stresowałem się  kiedy opowiadałem o Ronie bo nie dobrze umiem opowiadać.

3.Co było dla mnie latwe. Dlamnie łatwe było to napisanie o Ronie bo dorze czytałem kśiażke ora filmy więc napisanie o Ronie nie było dlamnie trudne.

4. Zapytałem Nevila czemu jego babcia traktowała go jak słabka a on mi odpowiedział.Poniewaz je go tata był mocniejszy nie wyjaśnilo mi to wszystko,bo.Cze mu babcia nazywał go slabszym ot swojego ojca może chciala żeby on zaczoł sie starać?

5.Chciałem zapytać Freda ponieważ ciekawiło mnie czemu hermiona ta się wkużała kiedy oni pszydawali rózne rzecy żeby nie być na lekcij

Chciałem zapytać Szalonokiego ponieważ zastanawiałem się jak on stracił oko bo nie czytałe inych częsci Harry'ego Pottera ale niestety nie zostałem otpytany

6.Gdybym byłem Ronem to bym nie bałem sie wiencej o siębie a o rodzinę i o Harry oraz Hermiony

2 komentarze:

  1. (Julia)Mój bohater, Szaloonoki Moody, w czasie Pierwszej Wojny Czarodziejów, zasłużył się w walce i zyskał ogromną renomę, ale niestety w potyczce ze Śmierciożercą stracił oko.
    Był utalentowanym czarodziejem, więc bez większego trudu wyczarował sobie nowe, i to takie, że dzięki niemu widział jednocześnie wszystko,co dzieje się z każdej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hermiona była prefektem i musiała się denerwować. Boi się o uczniów żeby nic się im nie stało.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS