,,Harry Potter i Zakon Feniksa''(Asia)

sobota, 5 listopada 2016

  W naszym projekcie zostałam wybrana do przedstawienia postaci Cho Chank. Jest ona z pochodzenia Chinką. Ma ciemne włosy i oczy ubiera się głównie w mundurki szkolne. Jest uczennicą Hogwartu czyli szkoły magii i czrodziejstwa. Została ona przydzielona do domu Ravenclaw. Gra w szkolnej drużynie quidditch'a na pozycji szukającej.
  W przygotowaniu i przedstawieniu mojej prezentacji trudność sprawiło mi ubranie w słowa moich myśli i uczuć dotyczących przyjaźni. Udało mi się to, ponieważ zamiast próbować układać zdania w myślach układałam je na głos i zapisywałam na kartce.
  W przygotowaniu i przedstawieniu mojej prezentacji trudność nie sprawiło mi mówienie przed klasa, ponieważ wyobraziłam sobie, że przede mną nikogo nie ma.
  Zapytałam Gini (Weronikę) o to skąd zna Zakon Feniksa, a ona odpowiedziała W domu w, którym mieszkam odbywały się bardzo tajne spotkania wyjaśniło mi to wszystko, bo już wiedziałam skąd znała wszystkich jego członków.
  Chciałam zapytać Nevila (Borysa) o to dlaczego Harry Potter stanowi dla niego wzur, ponieważ jak dla mnie jest on wybuchowy i za bardzo skryty.
  Chciałam zapytać Hermionę (Roksi) o to czy ma jakieś magiczne zwierzę, ponieważ byłam tego ciekawa.
  Gdybym była Cho nie wykorzystała bym uczuć Harry'ego po to, żeby dowiedzieć się więcej o śmierci Cedrika Digory'ego, ponieważ gdyby Hary dowiedział się, że jestem z nim tylko po to żeby uzyskać pewni informacje, ponieważ mogło by to go załamać i zranić
                                                                                          
Joanna Jałowiecka

2 komentarze:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS