Opowieść o przyjaźni w oczach Hagrida

poniedziałek, 7 listopada 2016

1.Treścią mojego wystąpienia było opowiedzenie o Hagridzie, odpowiedzeniu na pytania oraz powiedzenie jaki jest człowiek bez przyjaźni i co się stało dzięki przyjaźni.
2.Trudne było przygotowanie odpowiedzi i informacji na temat Hagrida ponieważ było to bardzo czasochłonne.
3.Łatwe było wypowiedzenie się przed całą klasą ponieważ potrafię wypowiadać się przed dużą ilością osób.
4.Zapytałem Filipa o to z kąt bierze takie rzadkie zioła np. na wywar wielo sokowy lub eliksir prawdy nie wyjaśnił mi tego ponieważ jego odpowiedź brzmiała nie wiem.
5.Chciałem jeszcze zapytać Julię o to z kąt ma sztuczne oko ponieważ byłem ciekawy jak to się stało że je stracił.
6.Gdybym by bohaterem którego prezentowałem,to nie pokazał bym testrali ponieważ w szkole była profesor Umbridge i mogłaby wydalić mnie ze szkoły.

5 komentarzy:

  1. (Tomek)Bardzy podobało mi się twoje wystąpienie, ponieważ użyłeś w nim dziwnych, a za razem interesujących rzeczy (sztuczna broda i włosy).

    OdpowiedzUsuń
  2. (Julia)Mój bohater, Szaloonoki Moody, w czasie Pierwszej Wojny Czarodziejów, zasłużył się w walce i zyskał ogromną renomę, ale niestety w potyczce ze Śmierciożercą stracił oko.
    Był utalentowanym czarodziejem, więc bez większego trudu wyczarował sobie nowe, i to takie, że dzięki niemu widział jednocześnie wszystko,co dzieje się z każdej strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wystąpienie było bardzo dobre. Miałeś przede wszystkim genialny strój. Wyglądałeś w nim dokładnie tak, jak Hagrid w filmie. Starannie przygotowałeś się do występu. Szkoda tylko, że pod koniec odpadała Ci broda. To utrudnienie nie przeszkodziło Ci w wystąpieniu. Ani razu nie spojrzałeś na tekst. Nawet nie miałeś go przy sobie. Świetnie się oglądało Twój występ.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Skąd", "wielosokowy" - poćwicz pisownię. W punkcie 5. należało wymienić dwie osoby.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS