Stawiki warsztaty

sobota, 16 maja 2015

W dniu 22.04.2015r klasy 4-6 były na stawikach. Od godziny 8:30 do 13:00. Byliśmy tam po to żeby nauczyć się rzeczy związanych z przyrodą (np.: mierzyć drzewa za pomocą sznura, mierzyć kierunek wiatru), ale nie tylko by nauczyć, ale i też po to żeby wykorzystać swoją wiedzę na ten temat. Na początku dobieraliśmy się w drużyny cztero-osobowe ,ale moja drużyna składała się z pięciu osób. W mojej drużynie była Weronika, Julia, Maja i Alicja. Razem tworzyłyśmy świetną drużynę. Nie będę już zanudzała i opowiem o czymś ciekawszym... Mieliśmy tam chyba 15 zadań. Każda drużyna walczyła o jak największą ilość punktów. Wszystkie drużyny latały raz w tą stronę, raz w inną. Z odszukaniem właściwego drzewa było bardzo trudno, ale mi się udało znaleźć akacje. Było tam jedno zadanie z WF. Polegało ono na tym, że musiałyśmy przebiec slalomem między drzewami niosąc łyżkę z kamieniem. A mało tego musiałyśmy jeszcze bardzo szybko iść, najszybciej jak umiemy. A potem musiałyśmy nazbierać pięć przedmiotów związanych z naturą. Gdy wszystkie dziewczyny skończyły iść i zbierać, to zaczęło się pojedyncze rzucanie do kosza. . Potem ten kto chciał grał w piłkę, albo poszedł do McDonald'a, lub został. Aż mnie zaskoczyło to, że tylko ja i Maja zostałyśmy by kończyć zadania. Gdy robiłyśmy rysunek to nagle przyleciał piękny motylek. Zapomniałam powiedzieć, że ona też została. Najpierw próbowałyśmy zrobić zdjęcia temu motylkowi, a potem nam się udało. A na koniec już wróciliśmy do szkoły. Ta wycieczka bardzo mi się podobała, bo miło spędziłam czas i mogłam sobie pobiegać, a nauczyłam się tam celności, wytrzymałości, mierzenia drzew, odróżniania drzew i wiele innych rzeczy. :)


Roksana:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS