Skąd się bierze czysta woda.

środa, 6 maja 2015

   Mój dzień zaczął się ta jak zwykle: obudziłem się, ubrałem, zjadłem śniadanie i pojechałem do szkoły. Pozornie ten dzień miał być zwykłym dniem. O ósmej dziesięć pani zawołała mnie i moją klasę na korytarz,i to wydało mi się dziwne, bo kiedy są lekcje nikt nie woła mnie na hol. Pani powiedziała:
-Dzisiaj pojedziemy do oczyszczalni ścieków.
Mnie i moim kolegom nie podobał się ten pomysł.
Pani dodała pytając: Kto je obiad? Ale nikt nie wiedział co jest do jedzenia. Pobiegłem na dół i przeczytałem co było w tym dniu do jedzenia. Po chwili nauczyciel powiedział żeby się zbierać. Wybiegłem jak najszybciej aby nie wpaść na resztę osób, które się pchały do wyjścia. Zrobiłem szybkie wejście, wziąłem plecak i zacząłem lecieć po schodach. Po kilku minutach wyszedłem z klasą przed szkołę. Panie zaczęły nas liczyć. Kiedy nauczyciele  już byli pewni, że jesteśmy wszyscy, zacząłem iść do autokaru. Szedłem przez dobre pół godziny kiedy nagle ktoś się zorientował, że autokar jest gdzie indziej. Gdy już wszyscy siedzieliśmy w autobusie zaczęła się wycieczka i raptem po dziesięciu minutach jazdy byłem na miejscu. Zobaczyłem to czego się spodziewałem. Zaczęło potwornie śmierdzieć, autokar się zatrzymał i wysiadłem z niego. W budynku oczyszczalni  Pan przedstawił się i Panią, która mu pomogła nas oprowadzać.  Podzielił wszystkich na trzy grupy. w jednej z nich (czyli pierwszej) byłem ja, i ta grupa poszła jako pierwsza do oczyszczalni. Potem poszliśmy do laboratorium  gdzie Pani  pokazała nam  kwas siarkowy i jakąś substancję, która w jakieś pięć minut rozpuściła kawałek aluminium. Następnie poszedłem na wystawę multimedialną gdzie było jak ścieki walczą z czystą wodą. Bardzo podobał mi się ten pokaz ponieważ zauważyłem tam postać (strażnik czystej wody), która była bardzo podobna do Gandalfa. Potem był Quiz, ja byłem w grupie (zielonej) W tej grupie byłem ja, Julia, i Wojtek. Zajęliśmy drugie miejsce. Cała wycieczka skończyła się powrotem do szkoły. Drugi raz raczej bym się tam nie wybrał ze względu na zapachy dochodzące do mnie
w niektórych miejscach oczyszczalni, mówiąc krótko bardzo śmierdziało.
Kajtek;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS