Warsztaty na stawikach

niedziela, 17 maja 2015

   W środę 22 kwietnia poszłam ze swoją klasą na stawiki. Przed wyjściem na zajęcia wszyscy podzielili się na grupy 5 i 4 osobowe.
Podczas zajęć utrwalałam wiedzę z matematyki i przyrody.
    Najpierw nauczyciele przydzielili mi i innym grupom zadania. Potem ja i moja grupa wykonywałam przydzielone zadania. Później po wykonaniu ćwiczenia dostałam następną rzecz do wykonania. Trwało to dopóki nie zrobiłam wszystkich zadań. Na koniec wycieczki część osób poszła do McDonalda a część mogła zostać i dokończyć ćwiczenia lub spędzać czas dowolnie. (Ja zostałam i kończyłam ćwiczenia).
   Sądzę ,że ta wycieczka pozwoliła mi utrwalić wiedzę z matematyki, przyrody, plastyki, w-f i polskiego. Sytuacja ta pomogła mi lepiej zapamiętać wiedzę ,którą dotychczas poznałam. Najbardziej podobało mi się to ,że nauczyciele wymyślili nam tak ciekawe ćwiczenia. Sądzę tak dlatego ,że było to dzięki temu ciekawsze. Lecz nie tylko to mi się bardzo podobało ale też to ,że robiłam to na dworze.  Moim zdaniem na dworze lepiej się uczy.
                                                   To już koniec mojego sprawozdania. Liczę ,że się podobało
                                                                                                                                           Maja  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS