Wycieczka na Stawiki

czwartek, 7 maja 2015

     W środę 22 kwietnia byłem na Stawikach, wraz z klasami 4-6, od godziny 9:00 do 13:00.
Byłem tam z innymi klasami żeby utrwalić wiadomości. 
     Najpierw poszedłem do szkoły, gdzie czekałem z moją klasą na zbiórkę, a po godzinie wyszedłem na Stawiki razem z klasami i nauczycielami. Pogoda była piękna i słoneczna. Kiedy tam doszliśmy pan Tomek powiedział: ''Podzielcie się teraz na grupy pięcioosobowe." Ja byłem z Wiktorem, Borysem, Kajetanem i Wową. Następnie każda grupa dostała mapę oraz zadania, które robiłem z innymi przez 3 godziny. Zadania trzeba było rozwiązywać w terenie. Najtrudniejszym poleceniem było szukanie drzew. Ledwie z moją grupą znalazłem robinię akacjową. Niektóre drużyny miały mniej szczęścia. Następnie określałem z moją grupą za pomocą kompasu gdzie stoją różne budynki. Po jakimś czasie robiłem z moją grupą ćwiczenia sportowe. Najpierw dostałem łyżkę, z którą biegałem slalomem, a potem szukałem elementów przyrodniczych np. kory, kamieni, patyków, którymi rzucałem wraz z moją grupą do kosza. Po upływie czasu przeznaczonego na zrobienie zadań pan Darek powiedział: ''Teraz możecie zostać tu i pograć w piłkę lub pójść do McDonalda". Ja wybrałem McDonalda, ponieważ chciałem zjeść frytki.
     Wycieczka była dla mnie ciekawa. Najbardziej podobało mi się szukanie drzew, bo wtedy dużo się dowiedziałem jak wyglądają. Nauczyłem się robić zadania z matematyki i przyrody w plenerze.
Stawiki koło egzotarium w Sosnowcu




Mateusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS