Wycieczka na Stawiki

niedziela, 3 maja 2015

  We środę 22 kwietnia poszłam ze swoją klasą i nauczycielami do parku o nazwie Stawiki. Mieliśmy tam zajęcia od 8.30 do 13.00.
  Najpierw nauczyciele kazali podejść mnie i wszystkim, którzy byli z naszej szkoły. Później gdy wszyscy podeszli, pan zaczął omawiać zadania. Później, gdy wiedziałam co mam zrobić, pobiegłam z koleżankami na trawę rozłożyć koc. Gdy rozłożyłyśmy koc, zaczęłyśmy robić zadania. W jednym zadaniu trzeba było policzyć obwód pnia drzewa posługując się sznurkiem, napisać ile ma średnicy. W tym zadaniu również musieliśmy określić wiek drzewa. Na koniec zajęć mieliśmy czas wolny i poszłam z koleżankami do McDonald's.
  Wycieczka bardzo mi się podobała. Najbardziej podobało mi się szukanie poszczególnych drzew, które były wypisane w zadaniu. Trzeba było biegać po całym parku i wspólnie znajdować drzewa. Podobało mi się też rysowanie roślin. Nauczyłam się rozróżniać drzewa. Dowiedziałam się też, że metry kwadratowe dzieli się przez cztery. Nauczyłam tam się także obliczać obwód drzewa. Był to bardzo miły dzień.

Asia Jałowiecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS