Golem

poniedziałek, 9 listopada 2015

    Dawno temu w wakacjach. Ja skoczył szkolę, misie znudziło być w domu i mama powiedziała. Ze pojadę do babci ja . Myślał ze ja z rodzicami pojadę do morza.No co ta jest ciekawe ze babcia nie ma internetu i telewizora.Mama powiedziała ze ja wiedziałem babcie tylko raz i to było kiedy byłem mały. Mama zbierała zecy do bagażnika auto karu. Nie wiedziałem gdzie mieszka babcia, tomu spytałem mamę.Mama powiedziałam ze na wsi.Ja mówił co zile, na wsi nie ma co robisz tam sam tylko kozy i krowy.Mama mówiła ze kiedyś tez tam mieszkała. Ot powiedziała ze przyjechali my .
  Babcia ciekała na mi. Kiedy menie zobaczyła bulą zdewowana co ja est takim dorosłym. Ona mieszkała v małym domku. Mama powiedziała dowiedzeni i poechala.  Ja mam na imię Janek, ale babcia zwie mnie Jan.  Babcia gotowała obiad,  mi się nudziło i  ja poszedłem do lasu, tam było dużo drzew. Kiedy chodziłem  zobaczyłem pakunek, z niego wychodziły ryky. Otworzyłem go z nie go wyskoczył golem .On cały bul wy trawie i dębach i krzakach .I miał szkure z gliny, trzy palce na ręnkah.
On się spytał mnie:
- Kto ty?
- Ja Janek.
- A ja Cegła golem.
- Sam inne golemy ?
- Nie wiedziałem .
- A co mi robisz nie ma innyh Golemuf.
- Może będziemy kolegami.



Koniec (Wowa)

1 komentarz:

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS