Zenek i dziwna moneta.

niedziela, 8 listopada 2015

Zenek i dziwna moneta.

Jestem dziwnym stworem z ,,Baśnioboru” i mam na imię Zenek. Mam zielony kolor skóry, mój kolega Shreki nazywa mnie Trollem. Czasami jestem bardziej zielony niż zwykle, ponieważ  mama robi na obiad brokuły, albo sałatę / paskudztwo, ale zdrowe. Ja tam wolę chodzić na obiady do MC’doni. Uwielbiam Hamburgery i Frytki choć mama mówi, że to fast food. Ja wiem, ale co ja mogę poradzić na to że mi to smakuje. Podczas mojej wyprawy z Shrekim do baru nadepnąłem  na monetę, która wystrzeliła w górę, a po chwili znalazła się w mojej zielonej łapie. To nie była zwykła moneta, zamiast orła była głowa jakiegoś potwora. To mnie bardzo zaciekawiło. Spytałem kumpla czy to nie jest jakiś członek mojej albo jego rodziny, powiedział- chyba nie (był bardzo do nas podobny). Idąc dalej do baru wpatrywałem się w nią moimi wielkimi gałami. Zastanawiałem się -kto to może być?. Podczas naszego wspólnego jedzenia i dyskusji postanowiliśmy, że ją wyczyścimy. Kiedyś widziałem taki film o zaczarowanej monecie , gdzie pan zanurzył ją w wodzie i zmieniła się w zwykłego nic nie wartego kamyka, może z nią tak nie będzie. Gdy zjedliśmy Hamburgery pobiegliśmy do domu, gdzie zanurzyliśmy monetę w wodzie, ale nic się nie stało. Zrobiliśmy z Shrekim burze mózgów-wynik dalej nic. Pobiegliśmy do sklepu kupić Coca-Cole, może to pomorze. Gdzie tam, dalej  zero reakcji. Po 2 dniach miałem dość, tak bardzo wierzyłem, że uda mi się odkryć tajemnicę tej monety. Ta zielona postać, oczy, nos, rysy twarzy podobne do moich (duża zagadka), ale koniec – odpuszczam. Może kiedyś wrócę do odkrycia tej tajemnicy.

Wiktor

2 komentarze:

  1. "z Shrekim" - powinno być "ze". Za często powtarzasz zaimki. "monecie , gdzie" - powinno być "którą". Strasznie dużo przecinków coś Ci pozjadało. "nie wartego kamyka" - powinno być "w nic niewarty kamyk" (http://sjp.pl/niewarty). "Hamburgery" - czemu wielką literą? "pomorze" - !! (ż).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS