Sprawozdanie ,,Baśniobór''

niedziela, 1 listopada 2015

  Autorem książki pod tytułem ,,Baśniobór'' jest Brandon Mull. Jest to powieść fantastyczna. Książka ta została wydana w 2006 roku. Na język polski przetłumaczył ją Rafał Lis. Brandon Mull wcześniej zajmował się malarstwem. ,,Baśniobór '' był jego pierwszą książką, którą napisał. Dzięki tej powieści zdobył sławę.
  W książce opisane są przygody Kendry i jej brata Setha, którzy mają spędzić wakacje u dziadków Sorensonów. Rodzeństwo nie ma ochoty spędzić tam czasu wolnego od szkoły, gdyż wcześniej nie znali babci i dziadka. Dzieci pomimo zakazów dziadka, przekroczył granicę lasu i znalazły się w magicznej krainie, którą zamieszkiwały magiczne istoty. Przeżyli tam mnóstwo przygód.
  W książce zaciekawiły mnie magiczne istoty żyjące w Baśnioboże - satyry, wróżki, czarownice, trolle. W szczególności  zaciekawiły mnie potwory występujące w opisie noc Kupały i scenie walki z Bahumatem - demonem, którego uwolniła zła czrownica.
  ,,Baśniobór" czytałam z przyjemnością , ponieważ bohaterowie przeżywali wiele ciekawych, dramatycznych i niebezpiecznych  przygód. Nie mogłam doczekać się ostatniej strony, ponieważ byłam ciekawa zakończenia. Książka ta podobała mi się również dlatego, że była tam opisana  magiczna kraina, którą zamieszkiwały mityczne istoty, a ja lubię czytać o takich magicznych krainach, ponieważ to rozwija moją wyobraźnie. Według mnie czytanie o wymyślonych światach, ponieważ pomaga to pobudzić wyobraźnię. Polecam tę książkę tym, którzy lubią czytać o magicznych, fantastycznych i wymyślonych przygodach.

Asia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
FREE BLOG TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS